آموزش وردپرس | قالب وردپرس | افزونه وردپرس
قواعد و اصول استفاده بهتر از عطر
آگوست 15, 2015
چگونه عطر مخصوص خودمان را انتخاب کنیم؟
آگوست 16, 2015

هرگز تاثير يك عطر خوب در اولين برخورد و ملاقات را دست كم نگيريد . بوي خوب و استفاده هوشمند از عطر در اعماق وجود مخاطب نفوذ كرده و فضا را براي آغاز يك مكالمه دوستانه ، قراری كاري و يا عاشقانه فراهم مي سازد .
تصور كنيد یک قرار بسیار مهم در كافه و يا رستوراني داريد . شايد اين اولين ملاقات شما باشد . اما اگر دوست نداريد اين ملاقات آخرين ملاقات شما باشد بايد به نكاتي توجه كنيد . مهمترين نكته چگونگي اين حضور و مثبت سازي فضاي گفتگوست . لباس خوب ، آرايش مناسب ، روي خوش و خندان و بوي خوش و فرحبخش بخشي ازين پيش نيازهاست .
دسته اي از افراد همیشه توجه ویژه ای به اين نكات دارند، و آن دسته عمدتا چهره هايي مشهور و محبوبند . بازيگران ، خوانندگان ، كارآفرينان ، نويسندگان ، وكلا ، مهندسين ، تجار و …
در اين ميان بازيگران و چهره هاي سرشناس هاليودي دامنه مخاطبيني فراگيرتر دارند .
ما در اين مقاله ۱۰ چهره هاليودي و ۱۰ عطر محبوب آنها را به شما معرفي مي كنيم .

۱- آنتونیو باندراس: Christian Dior Eau Sauvage

آنتونیو باندراس Christian Dior EAU Sauvage
بازيگر Desprado عطري از خانواده مركبات از برند محبوب كريستسن ديور را مي پسندد . عطري كه بوي ليموي تازه را در فضا منتشر مي كند و در قلب خود به بوي خوش چوب مي رسد . عطري ايده آل براي چهار فصل سال . مطمئن باشيد وقتي اين عطر را زديد از هر جايي كه رد شويد سرها به سمت شما خواهند چرخيد . این عطر مرموز و احساس برانگیز نماد قدرت مردانه بشمار می رود.

حتماً بخوانید  چگونه عطر مخصوص خودمان را انتخاب کنیم؟

۲- آرنولد شوارزنگر: Guerlain Vetiver

آرنولد شوارزنگر: Guerlain Vetiver
عطري نا تمام براي روزهاي خوب بهاري . عطري كه هرگز كهنه و تكراري نخواهد شد . بله، عطر محبوب آرنولد بوي چوبي دارد كه با رايحه پر طراوت ليمو احاطه شده است . اما آقاي بازيگر هوشمندانه عطر انتخاب كرده است . عطري كه مبين وجوهي از شخصيت و كاراكتر فردي و سينمايي اوست . قدرتمند ، عضلاني و مردانه . نت بالايي ليمو كه نشاني از طراوت و سرزندگي و شادابي است و در نت پاياني رايحه چوب نمادي از قدرت و صلابت و رايحه توتون و تنباكو نماد مردانگي و خس و خس و فلفل و جوز نشاني از تندي و تيزي . اين همان چيزيست كه كاراكتر سينمايي آرنولد را در خاطره ها تشديد مي كند .

۳- اشتون کاچر : Arpege Pour Homme

اشتون کاچر: Arpege pour homme
در شبي زمستان اين عطر را اسپري كنيد و مطمئن باشد همسرتان دوستش خواهد داشت . عطري جديد كه در مقايسه با عطرهاي مشابه خود تابناك جلوه مي كند . عطري كه آميزه ايست از رايحه پرتقال تلخ كه با بوي ياس و وانيل متعادل شده و توانسته است محبوبيتي خاص در ميان ساير عطرهاي با تركيب مشابه كسب كند.

۴- براد پیت: Lorenzo Villoresi Musk

براد پیت : Lorenzo Villoresi Musk
برد پيت از ميان عطرها عطري با پايه مشك را دوست دارد . نت آغازين مشك آغشته به رايحه چوب صندل ، خزه بلوط با همراهي هل است كه در سرتاسر حضورش مشك ملازم پايان ناپذير اين حضور معطر است .

۵- هاگ جکمن : Tom Ford Grey Vetiver

هاگ جکمن
شايد تام فور موفقيت اين محصولش را مديون امضاي هاگ جكمن است . Grey Vetiver یکی از برترین و محبوب ترین عطرهای جهان بشمار می رود. عطری با نشاط و بسیار احساس برانگیز که بارز ترین ویژگی آن در پخش و ماندگاری بالا است. این عطر کاریزماتیک با رایحه اصلی و غالب “خس خس” همچون دیگر محصولات تام فورد جزو محبوترین و پرفروش ترین عطرهای دنیا بحساب می آید و مخصوص مردان جنتلمن، شیک پوش و سخت پسند است.

حتماً بخوانید  هر عطری برای چه پوستی بهتره؟

۶- لئوناردو دی کاپریو : Annick Goutal Eau D’Hadrien
لئوناردو دی کاپریو
هر چند اين محصول كه آنيك گوتال عطار آن است برنده چند جايزه معتبر شده است، اما به نظر میرسد كه استفاده دي كاپريو ازين عطر اعتبار آن را فزوني بخشيده است . عطري با بوي تازه مركبات . با تركيبي از اسانس ليمو ، ماندارين ، پرتقال و ليموي سيسيلي و گريپ فروت . اگر شما خصوصياتي كه در فیلمهای گتسبي بزرگ و جانگو از لئوناردو دی کاپریو به ياد داشته باشید، متوجه خواهید شد که چرا اين عطر محبوب لئو است …

۷- جرارد باتلر : Jo Malone Nutmeg & Ginger
جرارد باتلر

۸- جودی لاو : Paul Smith Extreme
جودی لاو
این هنرپیشه انگلیسی هم این عطر رو میپسنده که توسط خانه عطر پل اسمیت تولید شده. رایحه ای که از نت های لیمو شروع میشود و به سمت نت هایی از مشک و روایح چوبی برزیلی میرود.
تازه و عجیب!. این عطر احتمالاً توجه افراد زیادی رو به سمت شما جلب خواهد کرد.

۹- پیرس بروزنان: Creed Green Irish Tweed
پیرس بروزنان
اگر چه در اینجا گفته میشه که این عطر مورد علاقه Pierce Brosnan هست، ولی ناگفته نماند این عطر مورد علاقه بسیاری از هنرمندان معروف و سلبرتی های دیگر هم هست.
این عطر به شما قدم زدن در حومه ایرلند رو تداعی میکنه. این عطر تند و مردانه ، مختص مردانی دارای اعتماد به نفس و نیرومند است . Green Irish Tweed ادکلن مورد علاقه پرنس Charles و Michael Douglas بازیگر هالیوود نیز می باشد. این ادکلن در سال ۱۹۸۵ توسط کمپانی Creed معرفی شده است .

۱۰- رابرت داونی : Gendarme V
رابرت داونی
عطر مورد علاقه بازیگر فیلم مرد آهنین هم Gendarme V هست. عطری با خصوصیات منحصر به فرد و مجذوب کننده…

حتماً بخوانید  چگونه ماندگاری عطر و ادکلن خود را در تابستان بیشتر کنیم؟

منبع: mensxp

۱ نفر این مطلب را پسندیده
این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *