آموزش وردپرس | قالب وردپرس | افزونه وردپرس
خانه ادکلن سازی Creed (کرید) ، از پدر به پسر
دسامبر 10, 2015
معرفی عطر زنانه Paco Rabanne Olympea پاکو رابان المپیا
دسامبر 11, 2015

هر میل یک شیشه عطر چند تا پاف میشود ؟
برای اینکه متوجه شویم یک شیشه عطر تا چه زمانی تمام میشود و همچنین با توجه به اینکه سری یا والف ادکلن ها با هم متفاوت است آزمایشی را انجام دادیم که مایلیم با شما در میان بزاریم .

با ازمایش بر روی ۳ عطر مختلف با سایز ۵۰ میلی لیتر متوجه شدیم که میانگین هر شیشه عطر ۵۰ میلی ۷۰۰ بار اسپری میکند که به راحتی میشه متوجه شد که هر ۱۴ اسپری برابر است با ۱ میل . ولی باز این مقدار ممکن است متغیر باشد به خصوص برای عطرهایی که والف بازتری دارند .

puf

از آنجا که هرکس تعداد متغیری اسپری میکند ما جدولی برای شما تهیه کریدم که به شما کمک میکند متوجه شوید عطرتان تا چه زمانی مورد استفاده قرار میگیرد (بدیهی است این اعداد و ارقام برای یک عطر با حجم ۵۰ میلی لیتر صادق است و برای عطرهای با حجم بالاتر مثل ۷۵، ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۵ میلی لیتر و … اعداد را به تناسب ، خودتان می توانید محاسبه فرمائید):

عطر  براي ۳بار اسپري حدود ۲۳۳ روز
عطر  براي ۵بار اسپري  حدود ۱۴۰ روز
عطر  براي ۱۰بار اسپري  حدود ۷۰ روز
عطر  براي ۳بار اسپري  حدود ۴۶۶ روز
عطر  براي ۵بار اسپري  حدود ۲۸۰ روز
عطر  براي ۱۰بار اسپري حدود ۱۴۰ روز

سوال دیگری که خیلی از کاربران سایت از کارشناسان ما میپرسند این است که چرا عطر و ادکلن آنها ماندگاری و پخش ندارند و پاسخ خودشان به این سوال این است : “حتما اورجینال نیست!! ”

حتماً بخوانید  معرفی برترین طراحان عطر دنیا

و جالب تر اینکه وقتی میپرسیم چند بار اسپری میکیند و یا آیا در طول روز آنرا تجدید میکنید میگویند ۲ الی ۳ اسپری و تجدید هم نمیکنیم !

خوب مسلما نمیتوان از این شیوه استفاده از عطر انتظار معجزه و عطر افشانی در فضای محور خود داشت .

برای اینکه عطری با ماندگاری بیشتری داشته باشید مقالات بسیاری در وبلاگ مارسلا آمده که حتماً با مطالعه آنها ماندگاری بیشتری از عطرهای مورد علاقه خود تجربه خواهید نمود.

 

 

۱ نفر این مطلب را پسندیده
این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *