آموزش وردپرس | قالب وردپرس | افزونه وردپرس
معرفی عطر مردانه Dior Sauvage دیور ساواژ
دسامبر 10, 2015
خانه ادکلن سازی Creed (کرید) ، از پدر به پسر
دسامبر 10, 2015

بهترین عطرها برای استفاده در فصول سرد سال چه خصوصیاتی بایستی داشته باشند؟

عطرها هم مانند پوشاک از قوانين حاكم بر فصل های سال تبعيت مي كنند .

سردی و گرمی هوا و یا حتی رطوبت هوا میتواند در میزان ماندگاری و پخش بوی آن تاثیر بگذارد .حتی اینکه شما در چه شهری و کشوری از آن عطر استفاده میکنید بسیار مهم و تاثیر گذار است .به طور مثال عطري كه در مناطق گرم و خشك رایحه ای تند و غليظ دارند در مناطق کوهستانی و سرد گرم و ملايم مي شود و از قدرت پخش آن به صورت محسوسی کاسته مي شود .چرا این اتفاق می افتد ؟

 

هر عطر به همراه ترکیبات مختلف خود از يك حلال به عنوان ماده روان كننده استفاده مي كند پايه بسياري از حلالها نیز هم الكل است . مولكولهاي الكل در شرايط آب و هوايي سرد اصولا پایدار تر بوده و از ثبات بيشتري برخوردارند.

ذات آدمي معمولا ساز مخالف میزند . در هوای سرد انسان گرايش به گرمي دارد و در محيط گرم گرايش به سردي و خنكي  به این خاطر است كه عطرهاي به اصطلاح دریایی در ماههای گرم مشتري بيشتري دارند و عطر های با روايح گرم طرفداراني بسيار در فصل سرد .با شروع فصل زمستان روز به روز بر سردي هوا در بسياري از نقاط كشور افزون مي شود .دیگر بهتر است از عطرهايي با اسانس گرم همانند عطرهايي با اسانس ادويه هاي شرقي ، وانيل ، شكلات و نظاير آن استفاده كنيم . عطرهايي كه دارای این مواد هستند به نوعی احساس راحتی و امنیت و دلگرمي را در خود شما و اطرافیان عطر شما ايجاد خواهند كرد. در زمستان چون نور خورشید کمتری را تجربه میکنیم احساس دل مردگی و دپرسی در افراد بيشتر ديده مي شود ، بنابراين با عطر هایی كه در محيط اطرافتان گرمی و شیرینی را پخش كند،میتوانید با این حس ناخوشایند غلبه کنید.
پس اگر به دنبال انتخاب يك عطر خوب زمستاني هستيد بهتر است از رايحه‌هاي گرم و ملايم و يا گرم و شيرين و یا گرم و تلخ استفاده کنید .

حتماً بخوانید  عطر درمانی چیست؟

 

۰ این مطلب را می پسندم
این مقاله را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *